תחומי התמחות

רשלנות באבחון סרטן ומחלות קשות

לתחומי התמחות נוספים:
אובחנתם באיחור במחלה קשה? ייתכן ומגיע לכם פיצוי כספי משמעותי.

מהי רשלנות באבחון מחלות קשות?

רשלנות רפואית באבחון סרטן ומחלות קשות היא התנהגות או מחדל החורג מהסטנדרט הרפואי המקובל והמצופה מרופא סביר או מוסד רפואי, שכתוצאה ממנה נגרם למטופל נזק.

מדובר באיחור באבחון מחלות קשות ומסכנות חיים כגון מחלות ממאירות, סרטן וגידולים סרטניים, התקף לב, אירוע מוחי ומחלות קשות אחרות שאבחון מאוחר הוביל לנזק בלתי הפיך, אובדן סיכויי ריפוי והחלמה, קיצור תוחלת חיים ומוות.

הנזקים עשויים להיות כתוצאה מרשלנות שקרתה באופן הטיפול בחדר מיון או במהלך הטיפול בקהילה או בידי גורם פרטי וכוללים העדר התייחסות לתלונות המטופל, הימנעות מהפנייה לבדיקות חיוניות ומקובלות לצורך אבחון ובירור מקור התלונות כמו גם העדר זיהוי ממצאים המחשידים להיתכנות או קיומה של מחלה קשה או ממאירה ועוד.

כדי להגיש תביעת רשלנות רפואית צריכים להתקיים 3 תנאים

1. התרשלות

על התובע להוכיח שהרופא או הצוות הרפואי חרג מן ההנחיות המקצועיות המקובלות בעולם הרפואה, לא מיצה את האבחנה, לא מסר לתובע את כל האופציות הטיפוליות והאבחנתיות העומדות בפניו על מנת שיוכל לקבל החלטה מושכלת או לא טיפל באופן מיטבי. על התובע להראות כי רופא סביר לא היה נוהג באותו אופן.

2. קיומו של נזק

בתביעה נזיקית מכמתים את הנזק שנגרם עקב הרשלנות לסכום כספי המשקף את נזקי התובע. חובה לצרף לתביעה חוות דעת של רופאים מומחים המעידים על הנזק הרפואי שנגרם לו.

3. קשר סיבתי

קשר סיבתי ישיר בין ההתנהגות הרשלנית לבין הנזק שנגרם כתוצאה מהרשלנות. על התובע להוכיח כי הנזק לא היה מתקיים אלמלא ההתנהגות הרשלנית.

מי זכאי לתבוע?

מי שנפגע כתוצאה מהאבחון הרשלני, או בני משפחה מקרבה ראשונה.

את מי תובעים?

במקרה של תביעת רשלנות על רקע אבחון מחלה קשה מוגשת תביעה כנגד הרופא/ים ו/או המוסדות הרפואיים שהתרשלו.

תהליך התביעה

01

פגישת ייעוץ

בה נשמע מכם את סיפור המקרה ונייעץ לכם על סיכויי ההצלחה של התביעה

02

איסוף מסמכים

מהגורמים השונים, עיון במסמכים הרפואיים ופניה לרופאים מומחים לכתיבת חוות דעת רפואית.

03

הגשת תביעה

אליה נצרף חוות דעת רפואית של רופא בכיר בתחום הרלוונטי שיחזק את הטענות שלנו

04

קבלת פיצויים

ננהל עבורכם תביעה ו/או מו"מ קשוח עד להשגת הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם.

חשוב לדעת

תביעות רשלנות רפואית בגין איחור באבחון של סרטן ומחלות קשות הן מורכבות ומשלבות בין עולם המשפט לבין העולם הרפואי ודורשות בקיאות מרבית בשניהם. כדי לעלות את סיכויי הצלחת התביעה נדרשת בחינה יסודית מתחת לפני השטח כדי להוכיח את היסודות העובדתיים, המשפטיים והרפואיים. עו”ד מיומן יודע לקרוא את את החומר, לאתר סתירות חריגות, לבנות רצף השתלשלות אירועים ולראות אם חסרים חלקים להוכחת התביעה. מומלץ לפנות לעו”ד מקצועי ויסודי המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית על מנת להבטיח את סיכוי התביעה ואת הפיצוי המקסימלי.

שכר טירחה מותנה תוצאות וייצוג משפטי חסר פשרות

תחומי התמחות נוספים