תחומי התמחות

תביעות סיעוד

לתחומי התמחות נוספים:
הגעתם ליום בו נזקקתם לממש את הביטוח הסיעודי בו אתם מבוטחים ונדחיתם על ידי חברת הביטוח? אל תוותרו על מימוש זכויותיכם.

מהו ביטוח סיעודי?

הביטוח הסיעודי הוא התחייבותו של גורם מבטח לסכום כספי מבוטח או למשפחתו שמצוי במצב רפואי סיעודי. ביטוח סעודי יכול גם לכלול מצבים בהם המבוטח זקוק להשגחה מתמדת עקב תשישות נפש – והכל בהתאם לתנאי הפליסה.

אלו סוגי פוליסות סיעוד קיימות?

ביטוח סיעודי לחברי קופות חולים

מדובר על ביטוחים פרטיים המנוהלים על ידי חברות ביטוח פרטיות המוצעים לחברי קופות החולים.

ביטוח קולקטיבי במקום עבודה

הכוונה לביטוחים שוצעים לחברים בארגון כלשהו. לדוגמא במקומות עבודה כמו חברת החשמל, חברות הייטק, נמלים וכו’.

ביטוחים פרטיים

הכוונה לביטוחים בהם המבוטח מתקשר עצמאית או דרך סוכן ביטוח עם חברת הביטוח לטובת רכישתפוליסה סיעודית.

מהו מצב סיעודי?

המצב הסיעודי מוגדר בחברות הביטוח כירידה ביכולתו התפקודית של אדם עד למצב בו הוא נזקק לעזרה בפעולות יום יום פשוטות (פעולות ADL) כמו לדוגמא:
לקום ולשכב
להתלבש ולהתפשט
להתרחץ
לאכול ולשתות
לשלוט על הסוגרים
ניידות

ישנן פוליסות שגם מבטחות עבור ‘תשישות נפש’ הדורשת השגחה במרבית שעות היממה, שיכולה לנבוע ממחלת האלצהיימר או מחלות דמנטיות שונות.

מה ההבדל בין הביטוחים השונים?

השונות בין הביטוחים היא במשך הפיצוי המובטח, בתקופת ההמתנה על התשלום הראשון ובפרמיות לביטוח.

את מי תובעים?

את חברת הביטוח המבטחת בפוליסת סיעוד.

מה גובה הפיצוי?

גובה הפיצוי או השיפוי (החזר תשלום בגין שהות במוסד סיעודי), משתנה בין פוליסה לפוליסה.

חשוב לדעת

כדי לפעול בצורה נכונה ולממש את מלוא הזכויות המגיעות לכם על פי תנאי הפוליסה יש להכיר את הפוליסה ותנאיה, ולשקף לחברת הביטוח את המצב הסיעודי בו נמצא התובע באופן המזכה בתגמולי ביטוח. ישנה חשיבות קריטית להכרת הוראות המפקחת על הביטוח, החוק והבנת תנאי הפוליסה כמו גם העיתוי הנכון להגשת התביעה.

עו”ד מיומן ובעל ניסיון בתחום תביעות זה, מכיר את הוראות הדין, יודע לנתח את המסמכים הרפואיים של התובע וידע להתנהל באסרטיביות ובנחישות מול חברת הביטוח עד לקבלת תגמולי הביטוח.

שכר טירחה מותנה תוצאות וייצוג משפטי חסר פשרות

תחומי התמחות נוספים